پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
حضور افرادی مانندرمضان سنگدوینی یا حتی حبیب اقاجری که قبلا نیز سابقه نمایندگی را داشته می‌تواند نگاه به حضور افراد داوطلب برای حضور در کمیسیون انرژی و مخصوصا ریاست را تا حدودی تخصصی‌تر نماید.
شعار سال: با ورود نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به نظر می‌رسد اقدام مهم بعدی در این رابطه انتخاب اعضای کمیسیون‌های مختلف از جمله کمیسیون انرژی باشد. در این دوره اگرچه فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رییس سابق کمیسیون انرژی نیز مجددا به مجلس راه پیدا کرده، ولی با توجه به حضور برخی کارکنان باتجربه نفت در مجلس شورای اسلامی احتمالا بیشترین هدف آنان باید حضور در کمیسیون انرژی باشد.
حضور افرادی مانندرمضان سنگدوینی از کارکنان با سابقه نفت و یا حتی حبیب اقاجری که قبلا نیز سابقه نمایندگی را داشته می‌تواند نگاه به حضور افراد داوطلب برای حضور در کمیسیون انرژی و مخصوصا ریاست این کمیسیون را تا حدودی تخصصی‌تر و ویژه نماید.
این در حالی است که نباید قراموش کرد حسنوند در دوره قبلی مجلس ارتباط بسیار نزدیکی با وزیر نفت داشت و حضور زنگنه در مراسم کلنگ زنی طرح پتروشیمی اندیمشک از جمله برنامه‌هایی بود که آمدن وی به آن مراسم یک استثنا محسوب می‌شد.
به هر حال تلاقی سال پایانی دولت دوازدهم و سال نخست مجلس یازدهم می‌تواند شرایط ویژه‌ای را برای مصوبات دولت و مجلس و نحوه تعامل آنان رقم بزند تعاملاتی که در حوزه تخصصی نفت و انرژی در راس بودن افرادی مانند حسنوند برای وزیر مایه دلگرمی و برای کارکنان مناطق نفتی شرایطی مشابه دوره قبل را به یاد خواهد آورد. از سوی دیگر مطالبات و گلایه مندی‌های مدیران و کارکنان مناطق نفت به ویژه جنوبی‌ها از مهندس زنگنه زیاد است و حضور افرادی مانند اقاجری و سنگدوینی ممکن است خیلی برای وزیر دلگرم کننده نباشد به ویژه آنکه برخی نمایندگان هنوز وارد محلس نشده به یاد مسائلی از جمله پرونده کرسنت افتاده اند.
از این مهم نیز نباید به سادگی گذشت که اگر به هر ترتیبی مشکل اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده منتخب گچساران برطرف شود زنگنه یکی از بهترین بازیکنان و لابی گران صفحه شطرنجش را در زمین خواهد داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از گروه خبری تحلیلی نفتی ها، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399 ، کدخبر: 38474  ، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین