پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
نعمت احمدی گفت: قاسم‌زاده دشمن رسانه و مطبوعات بود و دستور فیلترینگ تلگرام را داد، ابزاری بود که هر کاری را می‌خواستند بکنند از طریق او انجام می‌دادند.

شعار سال: «نعمت احمدی»، وکیل و مدرس دانشگاه درباره برگزاری علنی دادگاه اکبر طبری گفت: از این بابت که یکی از عالی‌ترین مقامات دستگاه قضائی سابق را به محاکمه کشاندند و فسادش را علنی در تلویزیون مطرح کردند، برگزاری چنین دادگاه‌هایی خوب است. اما آیا بستر فساد مسدود شده است؟ آیا دوباره فردی با این مقام در دستگاه قضایی می‌تواند چنین فسادی را رقم بزند؟ از این بابت هنوز ناامید هستم چرا که منافذ فساد در سیستم را باید مسدود کرد.

این مدرس دانشگاه درباره استقبال افکار عمومی از محاکمه قاسم‌زاده، اظهار کرد: قاسم‌زاده می‌خواست یک شبه راه صد ساله را طی کند و جا پای مرتضوی بگذارد.

نعمتی افزود: من در یک پرونده با او برخورد داشتم. بعد از چهار جلسه بازجویی از موکل من گفت من نمی‌خواهم تو در این پرونده باشی و موکل من را در زندان مجبور کرد که مرا عزل کند. به او گفتم به اندازه سن تو قضاوت کرده‌ام و معلم هستم، قانون را رعایت کن، قانون باید فصل‌الخطاب من و تو باشد. گفت من را تهدید می‌کنی گفتم تو را نصیحت می‌کنم، آینده تو را مثل مرتضوی می‌بینم. 

این حقوقدان در پایان خاطرنشان کرد: قاسم‌زاده دشمن رسانه و مطبوعات بود و دستور فیلترینگ تلگرام را داد، ابزاری بود که هر کاری را می‌خواستند بکنند از طریق او انجام می‌دادند. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399، کد خبر:1012683،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین