پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
حذف قبوض کاغذی از چند سال پیش در کشور آغاز شد. شرکت برق البته در این راه پیشگام بود و قبض برق از سال گذشته به طور کامل حذف شد.
شعارسال:سخنگوی شرکت ملی گاز، از حذق قبض کاغذی گاز خبر داد.
 
*** قبض کاغذی به طور رسمی حذف شد
 
 حذف قبوض کاغذی از چند سال پیش در کشور آغاز شد. شرکت برق البته در این راه پیشگام بود و قبض برق از سال گذشته به طور کامل حذف شد.
 
بعد از آن شرکت گاز نیز اقدامات لازم را برای حذف قبوض کاغذی انجام داد. این موضوع حالا به نتیجه رسیده و قبوض کاغذی گاز مشترکان حذف شده است.
 
در این رابطه سخنگوی شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد:
 
قبض کاغذی به طور رسمی حذف شده و تنها در موارد خاص و بنا به درخواست مشترکین چاپ می‌شود.
 
محمد عسگری در ادامه تصریح کرد:
 
اکنون حدود ۲۴ میلیون نفر مشترک گاز در کشور وجود دارد که ۲۱.۵ میلیون نفر شماره همراهشان ثبت شده و مابقی بدلایل مختلف از جمله نبود امکانات مخابرات، نداشتن تلفن همراه و یا نداشتن علم استفاده از امکانات تلفن همراه، شماره همراهشان ثبت نشده است.
 
*** اطلاع رسانی از طریق شماره همراه  بستگان و یا مراجعه به سایت
 
  سخنگوی شرکت ملی گاز در پایان، افزود:
 
این افراد نیز با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از طریق شرکت‌های گاز استانی ، با مراجعه به سایت یا استفاده از شماره همراه بستگان خود، از قبض گاز خود مطلع می‌شوند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع ،تاریخ انتشار:  21  خرداد 1399،کدخبر:  181403،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین