پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
سرمایه‌گذاری‌های جدید داخلی و خارجی می‌تواند جانی تازه به طرح‌های در حال ساخت صنعت پتروشیمی کشورمان بدهد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران است.

شعارسال: مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت پتروشیمی ایران با هدف افزایش ظرفیت تولید محصولات متنوع پتروشیمی اظهار کرد: تامین مالی طرح‌های پتروشیمی با مشارکت بانک‌های داخلی و نیز جذب سرمایه‌گذاران خارجی شتاب می‌گیرد و در این مسیر مشوق‌های خوبی پیش‌بینی‌شده است.

علی محمد بساق‌زاده افزود: امسال با بهره‌برداری از طرح‌های جدید پتروشیمی ظرفیت تولید افزایش می‌یابد و می‌توان افزون بر تامین کامل نیاز داخل جهش در تولید را شاهد بود که این امر با توجه به عملکرد مطلوب 6 ماه نخست سال جاری می‌تواند نشان‌دهنده اقتدار کشورمان در تولید انواع محصولات پتروشیمی باشد.

وی با بیان این که تکمیل زنجیره ارزش راهبرد صنعت پتروشیمی کشورمان است، گفت: انتقال و تبادل تجربه میان طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی برای هم‌افزایی و افزایش تعامل شرکت‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است و در این مسیر هماهنگی میان شرکت‌های پتروشیمی منجر بر تحکیم حضور در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تبادل تجربه میان شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی می‌تواند در تمامی ابعاد در نحوه ساخت و یا تولید تاثیر‌گذار بوده و پیامدهای مثبتی را برای صنعت رو به رشد پتروشیمی ایران به دنبال داشته باشد.

بساق‌زاده با اشاره به این که مزیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف بالا‌دستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت پتروشیمی ایران وجود دارد، اظهارکرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع و سودآوری در این صنایع وجود دارد که در صورت جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌توان محصولات نهایی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 16شهریور1395، کدخبر: 139047: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین