پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
در پایان جلسه امروز دادگاه طبری؛ قهرمانی نماینده دادستان به موضوع فرار متهمان اقتصادی و تابعیت گرفتن آن‌ها از یک جزیره نام برد. قهرمانی گفت: بسیاری از مفسدان اقتصادی که از کشور فرار می‌کنند، در یکی از کشور‌ها یک جزیره به نام سنت کیتس می‌روند و از آنجا برای خود و خانواده خود تابعیت می‌گیرند.
شعار سال: در پایان جلسه امروز دادگاه طبری؛ قهرمانی نماینده دادستان به موضوع فرار متهمان اقتصادی و تابعیت گرفتن آن‌ها از یک جزیره نام برد. قهرمانی گفت: بسیاری از مفسدان اقتصادی که از کشور فرار می‌کنند، در یکی از کشور‌ها یک جزیره به نام سنت کیتس می‌روند و از آنجا برای خود و خانواده خود تابعیت می‌گیرند که البته در خصوص نیاز آذری خانواده وی در کانادا بودند و خودش به صورت زمینی از تبریز و مرز بازرگان به صورت غیر قانونی از کشور خارج می‌شود.

نماینده دادستان در بخش پایانی سخنان خود گفت: در راستای فرمایشات ریاست قوه قضاییه خواهشی از مسئولان دارم اسنادی که این افراد به سنت کیتس ارائه دادند، عموما جعلی است و با توجه به این موضوع معاونت بین الملل قوه قضاییه با همکاری وزارت امور خارجه می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند تا تابعیت این افراد را لغو کنند.

اما موضوع این گزارش چگونگی تابعیت گرفتن متهمان شناخته شده اقتصادی در جزیره‌ای است که بهشت مجرمان اقتصاد ایران است. آن‌ها از این جزیره به دیگر نقاط جهان به راحتی رفت و آمد می‌کنند.

سنت کیتس کجاست؟



سَنت کیتْس و نِویس با نام رسمی فدراسیون سنت کیتس و نویس کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب، غرب آنتیگوا و باربودا وشرق جزایر ویرجین آمریکا و با جمعیتی حدود ۵۲٬۰۰۰ نفر. پایتخت آن باستر است. حکومت آن پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی است. نام آن تا سال ۱۹۸۶ سنت کریستوفر و نویس بود.

فدراسیون سنت کیتس و نویس جزء کشور‌های مشترک المنافع بریتانیاست و ملکه الیزابت دوم در راس آن قرار داشته و دولتی دموکرات بر اساس سیستم پارلمانی بریتانیا بر آن حکومت می‌کند. برنامه اخذ تابعیت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری (سنت کریستوفر و نویس) در سال ۱۹۸۴ به اجرا درآمد و قدیمی‌ترین برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری در جهان است. تحت این برنامه، تابعیت سنت کیتس و نویس در ازای مشارکت اقتصادی قابل توجهی در این کشور، به فرد سرمایه گذار اعطا می‌گردد.



در ازای مشارکت در توسعه جزیره سنت کیتس و نویس، به سرمایه گذاران فرصت اقدام برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور در چارچوب قوانین فدراسیون سنت کیتس و نویس داده می‌شود.



در یکی از سایت‌های که سفر به این جزیره را تبلیغ می‌کنند نوشته است. گرفتن تابعیت سنت کیتس آسان است به شرح زیر است:



-زمان پردازش پرونده ۳ الی ۴ ماه



-انجام سرمایه گذاری پس از صدور نامه قبولی متقاضی توسط دولت



-تابعیت مادام العمر



-به رسمیت شناختن تابعیت چندگانه



-امکان سفر بدون ویزا یا با ویزا در بدو ورود به ۱۳۲ کشور جهان شامل استرالیا، هنگ کنگ، کره، مالزی، سنگاپور، سوئیس، نروژ، بریتانیا و کشور‌های حوزه شینگن



-امکان اقامت در ایرلند



-امکان اخذ ویزای مولتی ۱۰ ساله ایالات متحده آمریکا به راحتی



-بدون نیاز به انجام مصاحبه



-عدم نیاز به مسافرت به سنت کیتس و نویس در هنگام پردازش پرونده



-عدم وجود شرایط تحصیلی و مهارت زبان برای پذیرش پرونده



-عدم نیاز به اقامت در سنت کیتس و نویس



-عدم تعلق مالیات بر درآمد در سراسر جهان



-امکان حضور فرزندان زیر ۳۰ سال و والدین بالای ۶۲ سال در پرونده به شرط وابستگی کامل به متقاضی اصلی
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1399 ، کدخبر: 412598 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین