پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تحریم های ظالمانه آمریکا علیه سوریه را محکوم کرد.
شعار سال: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وضع و اجرایی شدن قانون تحریمی موسوم به سزار علیه سوریه را اقدامی خلاف قوانین بین المللی و مبانی انسانی دانسته و آن را محکوم کرد.
وی افزود: در شرایطی که جهان درگیر همه گیری کرونا است، اعمال این قبیل تحریم‌های غیرانسانی، تنها رنج و آلام مردم سوریه را تشدید خواهد کرد.
موسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده است هیچ گونه اعتباری برای این قبیل تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه که از روی قلدرمابی وضع و اجرا می‌شود، قائل نبوده و آن‌ها را تروریسم اقتصادی علیه مردم عادی سوریه و در مسیر تداوم تلاش‌های آمریکا برای بی ثبات کردن آن کشور قلمداد می‌کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: ما همانند گذشته به همکاری‌های اقتصادی خود با ملت مقاوم و دولت سوریه ادامه خواهیم داد و علی رغم این تحریم ها، روابط اقتصادی خود را با سوریه تقویت خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۳۲۹۱۸۳۸۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین