پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از صدور مجوز ۴۰ مورد اقامتگاه بومگردی جدید تا پایان سال جاری در استان خبر داد.
شعار سال: سید امین قاسمی بیان کرد: به منظور توسعه صنعت گردشگری و افزایش تخت‌های اقامتی در استان امسال ۴۰ مجوز اقامتگاه بومگردی در لرستان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رشد اقتصادی استان و کشور داشته باشد افزود: توسعه صنعت گردشگری با اشتغالزایی همراه است که می‌تواند سرمایه کشور را بیمه کند به همین منظور توسعه مراکز بومگردی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و با سرمایه گذاران این حوزه نهایت همکاری را به عمل می‌آید.

قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر ۷ واحد بوم گردی در استان لرستان مشغول به فعالیت هستند و ۷ مورد دیگر نیز در حال ساخت می‌باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در شرایط موجود و وجود ظرفیت‌های بی بدیل طبیعی و تاریخی لرستان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری در گرو توسعه امکان گردشگری و بوم گردی ست عنوان داشت: امیدواریم با حمایت‌های استانی و صندوق توسعه ملی در راستای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران این حوزه، موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی پایداری در استان لرستان باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر:۱۴۰۰۰۷۳، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین