پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار از افتتاح یک واحد اقامتی بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در بخش رحمت‌اباد و بلوکات شهرستان رودبار خبر داد.
شعار سال: عین‌الله عزیزپور گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی در روستای کندلات بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار در شهرستان رودبار واقع شده و بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی این شهرستان است که با حضور حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزپور افزود: این واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری شهرستان رودبار نویدبخش توسعه این صنعت و ایجاد درآمد پایدار در آینده است.

آذرپور در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به فواید توسعه گردشگری روستایی و رشد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان، تصریح کرد: این بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی در شهرستان رودبار است که به بهره‌برداری رسیده است و در کنار وجود ۳ هتل و ۱۰۵ واحد خانه‌مسافر دارای مجوز رسمی، نشانگر وجود ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان رودبار است.

این اقامتگاه بوم‌گردی، با دارا بودن ۲۵۰ مترمربع زیربنا در ۷ اتاق با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۲۲۸۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: بومگردی ، گیلان ، رشت ، گیله گل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین