پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۸۳۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر لزوم انتقال گرمخانه‌ها و شلتر‌ها به بیرون از شهر تهران تاکید کرد.
شعار سال:  سردار حمید هداوند در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در پیشگیری از اعتیاد گفت: لازم است که والدین اطلاعات کافی در مورد عوارض، نشانه ها، راهکار‌های درمانی پیشگیری از مصرف مواد مخدر و درمان آن داشته‌باشند. چرا که متاسفانه قشر بالایی از مددجویان را جوانان شامل می‌شود و در این میان نقش خانواده‌ها بسیار موثر است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه باید به جنبه سنی مددجویان در بازپروی آن‌ها توجه ویژه شود، افزود: این توجه سبب خواهد شد تا از بروز آسیب‌های دیگر و ثانویه جلوگیری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر با هماهنگی لازم گرمخانه‌ها و شلتر‌ها به بیرون از منطقه شوش و هرندی منتقل شود، گفت: سازمان‌های مداخله‌گر و نهاد‌های مسئول باید در این زمینه همکاری کنند تا این مراکز از محلات خارج شده و حتی به بیرون از پایتخت منتقل شوند. چرا که وجود این مراکز موجب تردد و تجمع و حضور معتادان متجاهر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 3 تیر 1399 ، کدخبر: 99040302541 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین