پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از شرق تهران، گفت که این صدا مربوط به انفجار یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین بوده و این حادثه هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

شعار سال: بامداد امروز جمعه ۶ تیرماه در مناطقی از شرق تهران نوری شبیه به آتش‌سوزی توسط ساکنین این مناطق مشاهده شد که منشأ آن هنوز مشخص نیست.

امیر داود عبدی، معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گفت: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد که این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند. ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 8
 
 
تعداد بازدید : 8



در ادامه سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جزئیات انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران، گفت: اتفاقی که ساعات پایانی شب گذشته در جنوب شرقی تهران رخ داد به دلیل نشست مخازن گازی بود که در منطقه عمومی پارچین رخ داد و عامل انفجار و شعله ور شدن آتش شد.

وی افزود: بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفای حریق وارد منطقه شدند و به سرعت آتش مهار شد و هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

عبدی ادامه داد: دقایقی پیش در این منطقه بودم و الحمدالله هیچ مشکل خاصی نداریم و همه چیز طبق روال عادی طی مسیر می کند.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان گفت: محل وقوع این حادثه منطقه مسکونی نیست و یک منطقه تپه مانندی است که این اتفاق آنجا رخ داد و خدا را شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است.


تعداد بازدید : 6
 
 
تعداد بازدید : 6

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 6 تیر    99، کد خبر:   414862، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
کافیه یه اتفاق بیفته ،کلی آدم در موردش اظهار نظر می کنند .خدا رو شکر که کسی آسیب ندیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین