پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
اعضاي شوراي شهر در روز قيامت بايد جواب تك تك راي هايي كه به آنان داده شده را بدهند.ما منصوب و مديون مردم هستيم و بايد جوابگوي آنان باشيم.

شعار سال: حجت الاسلام باقري امام جمعه هرسين در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ،در خصوص مشکلات شهرستان و با اشاره به اختلافات بین شورا و شهردار اظهار داشتند: از وظایف شورا اين است که شهرداري را كه خدايي ناخواسته بد كار مي كند را استیضاح کند. اما قبل از اینکه چیزی ثابت شود نباید آبروی کسی برده شود ولی در مقابل این اختلافات، نباید منجر به این شود که کار مردم روی زمین بماند چرا که این به ضرر مردم است.



وي افزود: گويا شورا سوالاتي را از شهردار پرسيده اند و قانع شده اند يا نه، بنده از ريز آن بي خبرم.ولي آنچه مهم است نبايد اين امر به ضرر مردم تمام شود و كار شهرداري بخوابد.اعضاي شورا در روز قيامت بايد جواب تك تك راي هايي كه به آنان داده شده را بدهند.ما منصوب مردم هستيم و بايد جوابگوي آنان باشيم.حتي مقام معظم رهبري هم غير مستقيم منصوب مردم هستند.و اگر براي مردم خوب كار نكنيم بايد در پيشگاه خدا جوابگو باشيم.

ما بايد قدر اين مردم خوب و مومن را بدانيم چرا كه در لحظات حساس به كمك اين انقلاب و نظام آمده اند.

خطیب جمعه هرسين در خصوص وجود برخی مشکلات و کمبودها در بحث بهداشت شهرستان خاطرنشان کرد در سالهای اخیر خدمات خوب و در خور شاني از سوی دولت به بخش یهداشت و درمان صورت گرفته است، ولی با این وجود به نظر می رسد امکاناتي كه در بیمارستان شهدای هرسین وجود دارد،جوابگوی نیاز شهروندان نیست و انتظار می رود امکانت موجود بیشتر در خدمت نیازهای مردم باشد.برخي از امكاناتي كه به بيمارستان از جمله دستگاههاي سنوگرافي و راديولوژي و تخصيص داده شده به طور كامل مشكل بيماران را حل نمي كند. و مردم در مظب هاي خصوصي بايد هزينه گزافي را پرداخت كنند و نيز كلنيك هاي خصوصي داخل شهر جوبگوي همه بيماران نيستند. كه هزينه آن براي اين مردم كه غالبا از قشر مستضعف هستند،سخت است.مسئولين شهر و نماينده مردم در مجلس و شخص دكتر فرجي رئيس شبكه بهداشت بايد تلاش كنند اين مشكل مردم حل شود.البته از دكتر فرجي بابت زحماتشان تشكر مي كنم ولي بايد تلاش بيشتري داشته باشند.

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به زمان باقی مانده تا اربعین حسینی اظهار داشت برای استقبال از زائرین نیاز به مساعدت مردم و خیرین عزیز جهت تأمین اقلام ضروری می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت بیستون ، تاریخ انتشار 16 آبان 1396 ، کد خبر - www.bistoonnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین