پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
پروژه 203 واحدي مسکن مهر دادگستری هرسین يكي از چند پروژه ناتمام مسكن مهر شهرستان هرسين است كه سه سال از وعده تحويل آن به متقاضيانش گذشته است.
شعار سال:

پروژه 203 واحدي مسکن مهر دادگستری هرسین يكي از چند پروژه ناتمام مسكن مهر شهرستان هرسين است كه سه سال از وعده تحويل آن به متقاضيانش گذشته است.
پروژه ای که سال ۸۹ _۹۰ شروع به کار کرد و قرار بود حداکثر سال ۹۲ تحویل داده شود در حال حاظر هم به گفته چند تن از متقاضيان اين پروژه، مراحل ساخت و سازش به اتمام رسيده و الان هم که آماده تحویل شده اداره گاز هرسين به تعهداتش در اين زمينه عمل نمي كند.اين گونه ناهماهنگي هاي بين ادارات در اكثر پروژه هاي مسكن مهر كشور به چشم ميخورد و باعث شده در زمان تحويل كامل بعضي از قسمتهاي ساختمان و تاسيسات آن فرسوده شود و نياز به تعميرات مجدد پيدا كند كه دود اين بي برنامگي ها در نهايت به چشم مردم مي رود.

چند مطلب مهم در مورد اين پروژه وجود دارد كه بطور اجمالي به آنها اشاره مي كنيم:
۱ . پروژه اي كه در ابتدا قرار بود به قیمت متری ۳۰۰ تا ۳۱۰ هزار تومان تحویل متقاضيانش شود ، الان به قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان تحویل داده میشود.
۲. نصب آسانسور از کلیه پروژه حذف شده است.
۳. پار کینگ ها را تبدیل به یک واحد کرده اند و رسما واگذار شده است.
۴. بعد از ورشكستگي و فرار پیمانکار اوليه اين طرح با وجود اینکه پیمانکار مبلغی حدود ۱/۵ میلیارد تومان بدهی داشت هیچ گونه پیگیری قضایی بصورت جدي نشد و جبران خسارت با افزايش قيمت واحد ها از اعضا وصول شد.
۵. پس از فرار پیمانکار خود هیات مدیره دادگستری متولی تکمیل شد که آنها هم شخصی به نام س . الف را بعنوان نماينده و مدير پروژه و يا كار پرداز استخدام کردند که هبچگونه مدرک و تجربه مرتبطی با ساخت و ساز نداشت.
۶. مدير جديد پروژه هم اقدام به استخدام حدود ۵ نفر در پروژه کرد .که ماهانه مبلغی حدود ۸ میلیون تومان بابت حقوق خود و این افراد بر هزینه های پروژه اضافه گرديد.
اين در حالي است كه این افراد حدود ۳۰ ماه است که در این منصب قرار دارند یعنی 30 ماه را در 8 ميليون ضرب كرده و اين مبلغ را به ديگر هزينه ها اضافه كنيد!!
۷. در اکثر واحد ها نقص های اساسی در کف سازی و سفید کاری و درب و پنجره ها وجود دارد.
۸. متراژ اعلام شده برای واحد ها با متراژ واقعی آنها همخوانی ندارد.
۹. کلیه تغیيرات اساسي ایجاد شده در پروژه بدون اطلاع اعضا بوده است.

لازم به ذكر است كه تعداد سازه های مسکن مهر در شهرستان هرسین 1154 واحد است که از این تعداد 328 واحد مسکن مهر (مهر شهر و مشاغل آزاد) و 203واحدی دادگستری، 59واحدی مهر فرهنگیان، 256واحدی بیستون، 28واحدی مهر گلستان، 160واحدی گل دشت بهزیستی(1)، 120واحدی گل دشت بهزیستی(2) است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بیستون، تاریخ انتشار ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، www.bistoonnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین