پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
عضو شورای مرکزی مجمع نیرو‌های خط امام گفت: مدیران اصلاح‌طلب قوی کم نداریم. هر نیروی اصلاح‌طلبی را با یک بهانه و عنوان طرد و رد کرده‌اند بنابراین نظام نیرو‌های واقعی اصلاح‌طلبان را قبول نخواهد کرد.
شعار سال: هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیرو‌های خط امام درباره امکان مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ و این ادعا که اصلاح‌طلبان نیروی قوی و کارآمد برای معرفی در این انتخابات ندارند گفت: مشکل ما از یکسو مشکل قانون اساسی است و از سوی دیگر فهم بد از قانون اساسی است.

او با اشاره به نظارت استصوابی اظهار کرد: چیزی به نام نظارت استصوابی را برای کاندیدا‌ها مطرح و همه نیرو‌های اصیلی که مانند آن‌ها فکر نمی‌کنند را کنار گذاشتند و به تعبیری آن‌ها را از صحنه سیاسی، حذف کرده‌اند.

غفاری افزود: کشور ما اندیشمندان اصلاح‌طلب فراوانی دارد. مدیران اصلاح‌طلب قوی کم نداریم. هر نیروی اصلاح‌طلبی را با یک بهانه و عنوان طرد و رد کرده‌اند بنابراین نظام نیرو‌های واقعی اصلاح‌طلبان را قبول نخواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصولگرایان هیچ فردی را غیر از خودشان تحمل نمی‌کنند، بیان کرد: آن‌ها معتقدند همه باید مثل آن‌ها فکر کنند و هر کس که مانند آن‌ها فکر نکرد یا کافر است یا مشرک یا فتنه‌گر یا بیگانه یا عقب مانده یا مزدور است. در حالیکه ما به خودمان شناخت داریم و چنین صفاتی را نداریم.

غفاری در پایان گفت: با حاکمیت تفکر اصولگرایی هیچ امیدی به آینده جامعه ندارم و کورسوی امید را هم نمی‌بینم.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 20 تیر 99 ، کد خبر : 418128 ، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین