پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
داستان تاجگردون با بد و خوبش، تمام شد و روی بحث ما به ان نیست. برای ما جای سوال دارد که برگه های بازجوئی نهاد خاص در فضای مجازی چه می کند؟ باید قیول کنیم که برخورد با دشمن خونی هم تابع آداب خاص خودش است. شرورترین انسان ها هم مرام های خاص خودشان را دارند. لطفا به قانون، امنیت، فضای خصوصی ، آداب دشمن ستیزی،آداب رقابت و ..... ، احترام بگذاریم.
شعار سال: شاید در نگاه اول، کار ما هم غیر حرفه ای به نظر برسد. شاید ما را هم متهم به کم توجهی در باز انتشار برخی از اسناد کنید. شاید ما را حامی تاجگردون  بدانید و سرشکسته از ردصلاحیت او. در پاسخ باید گفت که هیچ کدام از اتهامات و سوالات بالا بر ما وارد نیست. اهمیت اسناد طبقه بندی شده و مهندسی اطلاعات و رعایت سطح تحفظات لازم را می دانیم . تنها پایگاه خبری کشور هستیم که کلیه اخبار منعکس گردیده و تولید شده توسط ما ، منبع نگاری کامل دارد. با آقای تاجگردون هم هیچ نسبت و منافع مشترکی هم نداشته و نداریم.

روی صحبت ما به حاکمیت عدالت و اخلاق در رقابت و دشمن ستیزی از یکطرف و همچنین فعالیت سالم و حرفه ای در نهادهای قضائی، امنیتی و نظامی ، از طرف دیگر است. نهادهایی که در کنار انجام امور تخصصی محول شده ، می بایست، صیانت کننده از سرمایه اعتماد عمومی ، نصبت به خودشان باشند.

کدام قاضی دستور انتشار برگه های بخشی از اعتراف متهم پرونده بانک سرمایه(دلاویز) و و "پژمان نگین‌تاجی" درباره تاجگردون را داده (به صحن مجلس کشیده شده ) که در ادامه داستان توسط کانال تلگرامی بیداری ملت( اتفاقا کانالی همسو با برخی از نظرات پایگاه خبری ما نیز می باشد) به نقل از دوست عزیزمان علی قلهکی ، منتشر  گردد؟ شاید ما هم در انتشار این برگه ها ، بشکل بالقوه مقصر باشیم ، ولی به روشنی مشخص است که هدف ما اصلاح یک فعل مذموم و تلاش برای عدم تکرار ان است.

خواهشا و لطفا ، به قانون ، امنیت، فضای خصوصی ، آداب دشمن ستیزی،آداب رقابت و ..... ، احترام بگذاریم.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین