پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به سوریه، با رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
شعار سال:  نهاد ریاست جمهوری سوریه با انتشار بیانیه ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که «بشار اسد»، رئیس جمهوری این کشور از سرلشکر «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی استقبال کرده است.

اسد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نتایج جلسات اخیر طرف های سوری و ایرانی و امضای توافقنامه همکاری نظامی و فنی میان آنها، تاکید کرد که این توافقنامه بیانگر سطح روابط راهبردی میان دو کشور بوده و نتیجه سال ها فعالیت مشترک و همکاری در مقابله با جنگ تروریستی علیه سوریه و سیاست های خصمانه علیه دمشق و تهران می باشد.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، سرلشکر باقری نیز به نوبه خود خاطر نشان ساخته که ایران به ادامه تقویت روابط با سوریه در زمینه های مختلف اهمیت می دهد چرا که چنین کاری به نفع ملت های این دو کشور دوست و حفاظت از آنها در برابر دخالت در امور داخلی و اقدام علیه تصمیم گیری مستقل خود می باشد.

یادآور می شود که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد «علی عبدالله ایوب»، وزیر دفاع سوریه،  توافقنامه گسترش همه جانبه همکاری های نظامی و امنیتی میان دو کشور را به امضا رسانده بودند.

سرلشکر باقری و سپهبد ایوب در بیانیه پایانی نشست مشترک خود همچنین بر ادامه هماهنگی میان ایران و سوریه برای مقابله با خطرات و چالش های متعدد و رو به افزایش و ادامه مبارزه با تروریسم تکفیری مورد حمایت برخی قدرت های منطقه ای و بین المللی با هر نام و نشانی تاکید کردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 20 تیر ۱۳۹۹، کد خبر 970577،fa.shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین