پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
رئیس‌جمهور آمریکا مسئولیت حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را به بهانه مداخله در انتخابات آمریکا پذیرفت.

شعار سال: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ دستور حمله سایبری به آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را صادر کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه واشنگتن پست در خصوص حمله سایبری سال ۲۰۱۸ گفت: درست است من دستور این حمله را دادم.

ترامپ بار دیگر تاکید کرد که هیچ کس به اندازه او نسبت به روسیه سختگیرتر نبوده است. وی به واشنگتن پست گفت: (باراک اوباما) قبل از انتخابات می‌دانست که روسیه در حال توطئه است. یا به او گفته شد. اما او هیچکار نکرد؛ و دلیلی که او هیچ اقدامی نکرد این بود که او تصور می‌کرد (هیلاری کلینتون) در حال پیروزی در انتخابات است، زیرا نظرسنجی‌های جعلی را خوانده بود.

ادعای ترامپ درباره مداخله روسیه در انتخابات پیشین آمریکا در حالی بار دیگر عنوان شد که در ۱۸ آوریل سال ۲۰۱۹ وزارت دادگستری آمریکا گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در پرونده مداخله مسکو در انتخابات ۲۰۱۶ را منتشر کرد. بر اساس این تحقیقات هیچگونه تبانی میان روسیه و کارزار انتخاباتی ترامپ یافت نشد. روسیه بار‌ها و بار‌ها این اتهامات را رد کرده و تاکید دارد هیچگاه در امور داخلی آمریکا مداخله نکرده است.

آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه از سوی آمریکا به مداخله ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ متهم بوده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 21 تیر    99، کد خبر:   7418808، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین