پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۸۷۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید از هدف گیری تشکیل ۵۰۰۰ صندوق خرد محلی در ۵۰۰۰ روستاخبر داد.
شعار سال: به نقل از صندوق کارآفرینی امید، علی اصغرنورالله زاده در مراسم تقدیر از منتخبین چهارمین دوره انتخاب کارآفرینان زن از هدف گیری تشکیل ۵۰۰۰ صندوق خرد محلی در ۵۰۰۰ روستاخبرداد و اظهار داشت: به شعب استان‌ها اعلام کردیم که با کمترین مراجعه به خاطر شیوع کرونا بانوان کارآفرین بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.
 
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: صندوق کارآفرینی امید همه تلاش خود را برای حمایت از کسب و کار بانوان روستایی به کار گرفته و امیدواریم بتوانیم حمایت از صندوق‌های اعتبارات خُرد زنان روستایی را که اکنون ۲۵۰۰ صندوق است تا سال آینده به ۵۰۰۰ صندوق برسانیم.
 
وی گفت: این صندوق‌ها کمک خوبی به توسعه معیشت روستاییان و توسعه کسب و کار زنان روستایی می‌کند و از اقدامات خوب دولت بوده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  مهر ،تاریخ انتشار:  22 تیر 1399،کدخبر: 4972060  ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین