پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
از دیر باز بیمارستان پورسینای رشت به عنوان یک بیمارستان سنترال و مرکزی در شهرستان و کل استان مطرح بوده و تمامی اشخاصی که دچار حادثه می شوند توسط اورژانس به این بیمارستان منتقل می شوند .
شعارسال: تعدد پذیرش مصدومان حوادث تصادف ، سوختگی ، شکستگی و بیماران نیازمند عمل فوری و سی تی اسکن و ام آر آی در این بیمارستان به طور روزانه بسیار بالاست . نکته ای که در ورود به این بیمارستان بطور بسیار مشهود ملاحظه می کنید و چند سالی است که خودنمایی می کند. وضعیت اسفناک بهداشتی و درمانی و عدم توجه به بیماران در این مرکز به اصطلاح بیمارستان باقدمت سنترال رشت است که لزوم پیگیری توسط مراجع را ملزوم می نماید. این بیمارستان به علت عدم پرداختن به وضعیت بهداشتی و ظاهری این تصور را در ذهن هر بیمار تداعی می کند که نه تنها درمان در این مرکز ممکن است به خوبی صورت نگیرد بلکه به علت رعایت نکردن حداقل های بهداشتی در محیط بیمارستان نظیر نظافت سرویس های بهداشتی ، اتاق بیماران باعث بروز بیماریهای دیگری نیز گردد.

جالب توجه اینکه در برخی از اتاق های این بیمارستانهای سقف سوراخ شده و آب از سقف به پایین می چکد که گفته می شود احتمالا این آب متعلق به اتاق عمل و یا سرویس بهداشتی طبقات است که این در نوع خود برای یک محیط بیمارستانی که باید عاری از هر گونه آلودگی باشد جای شگفتی است. عکسهایی از محیط بیمارستان پورسینای رشت مشاهده می کنید و با کمال تعجب می بینید که لباس بیمار که باید از محل رفت و آمد مراجعین و حضور بیماران دور شود در گوشه ای در روی زمین خودنمایی می کند. همچنین بیمارانی که در این بیمارستان بستری هستند از پخش شدن بوی بد سرویس بهداشتی در اتاق بیماران شکایت دارند.

آیا واقعا این است وضعیت یک بیمارستان مرکزی در مرکز استان گیلان که هر روز تعداد زیادی از بیماران و مصدومان حوادث را پذیرش می کند ؟نظارت بر مراکز بهداشتی و بیمارستانی چگونه است ؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال شمال، تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.etedaleshomal.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین