پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
امام جمعه رشت با اشاره به محروم بودن گیلان با وجود نزدیکی به پایتخت این را مایه تأسف دانست و با اشاره به مشکلات مراکز درمانی در گیلان، گفت: بیمارستان‌های گیلان در طراز استان نیست چراکه برخی از بیمارستان‌های در رشت برای عهد قاجار است.

شعار سال: آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر، اظهار کرد:لقمه حلال در شخصیت انسان‌ها و تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه اثر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه حتی تغذیه روحی و معنوی مادر در دوران بارداری در جنین اثر داردبر اهمیت حفظ عفت مادر در دوران بارداری تأکید کرد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز بسیج کارگران، گفت:با تعطیلی کارخانه‌ها کاگران آسیب‌های زیادی را متحمل شده اند.

فلاحتی ادامه داد: امیدوارم وعده‌‌های دولت درباره کارگران و کاهش تورم محقق شود.

وی با اشاره به روز وحدت دانشگاه و حوزه اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی و در روابط بین حوزه و دانشگاه، تحولات خوبی اتفاق افتاده که البته به فعالیت بیشتری نیاز دارد تا دانشِ حوزویان و دانشگاهیان خلأهای موجود را پر کند.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدار خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم با رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی از برنامه‌های پیش روی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت:دشمن درصدد این است که ما از نقاط قوت خود چشم برداشته و به عناصر ضعف تأکید کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد تسلط بر آینده کشور ایران است اما باید این نقشه دشمن را نقش بر آب کرد، گفت:قدرت جمهوری اسلامی مرهون ایمان جوانان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکل بیمه جانبازان و ایثارگران، بیان کرد: چرا دولت با حواله دادن بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به ادارات مربوطه، آن‌هم در پایان سال و در شرایطی که ردیف بودجه ای برایش درنظر گرفته نشده است ایثارگران و جانبازان را دچار مشکل کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه برخی از مسؤولین با ایماواشاره به سپاه حمله می‌کنند گفت: وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه، گفت: سپاه برآمده از جامعه انقلابی است اما برخی از مسؤولین به آن حمله می‌کنند لذا حمله به سپاه حمله به انقلاب است.

امام جمعه رشت بااشاره به محروم بودن گیلانبا وجود نزدیکی به پایتخت این را مایه تأسف دانست و بااشاره به مشکلات مراکز درمانی در گیلان، گفت:بیمارستان‌های گیلان در طراز استان نیست چراکه برخی از بیمارستان‌های در رشت برای عهد قاجار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت هشت دی خبر، تاریخ 23 آذر 97، کد مطلب: 349690:www.8deynews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین