پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
نماينده ولی فقيه و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با بیان این مطلب که مشكلات بيمه تكميلی ايثارگران با دستور مستقيم رياست جمهوری حل شد، گفت: معتقدیم در حال حاضر ایثارگران، مشکلی بابت بیمه درمانی ندارند.

شعارسال : حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با برنامه بنیاد شهید در راستای بهبود وضعیت بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: در راستای بهبود بخشیدن به بیمه تکمیلی یکی از اهداف اصلی ما در بنیاد شهید مسئله درمان ایثارگران است، با توجه به اینکه شهدا و ایثارگران سنشان و مشکلات بیماریشان افزایش پیدا کرده است، نسبت به درمان این افراد سعی داریم از بیمارستان‌های مورد قراردادمان استفاده کنیم.

به گفته وی، گروه های پزشکی از بیمارستان‌های تهران به شهرستان‌ها و روستا‌ها اعزام کردیم تا ایثارگران و خانواده شهدا را مداوا کنند و اگر لازم بود این عزیزان را به بیمارستان منتقل کنند.

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه نسبت به بیمه تکمیلی ایثارگران چند ماه قبل با مشکل مواجه شدیم، تصریح کرد: به دستور مستقیم ریاست جمهوری مشکل بیمه را حل کردیم، و فکر می‌کنم دیگر مشکلی نسبت به بیمه درمانی ایثارگران نداشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید در پاسخ به سوالي مبنی بر اینکه با افزایش ١٢درصدی بودجه بنیاد شهید نسبت به سال گذشته آیا ریاست بنیاد رضایت از رقم بودجه دارند یا خیر، مطرح کرد: میزان افزایش بودجه تنها برای افزایش حقوق است و نسبت به رقم بودجه رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه رقم بودجه کافی نیست، اذعان کرد: با توجه به وضعیت نفت و وضعیت اقتصادی طبیعتا درصدی که دولت امسال در افزایش بودجه برای بنیاد شهید در نظر گرفته، تنها برای افزایش حقوق است، ولی ما بل توجه به رقم بودجه می‌کوشیم تا برنامه‌های بنیاد را عملی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار یکشنبه 04 بهمن 1394 ، کد مطلب : 125813 : www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین