پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به واقعیت تلخ تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید۱۹، از تلاش برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی برای بستری بیماران در بیمارستان‌های شیراز خبر داد.

شعار سال:رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به واقعیت تلخ تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید۱۹، از تلاش برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی برای بستری بیماران در بیمارستان‌های شیراز خبر داد.

مهرزاد لطفی یکشنبه ۲۲ تیر در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا به ضرورت افزایش کمیت تجهیزات و امکانات پزشکی در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با افزایش تخت‌های عادی و ویژه از کل ظرفیت بیمارستانی موجود استفاده مطلوب شود.

لطفی ضمن ابراز تاسف از تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید۱۹، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد مدیریت کروناویروس استان فارس به عنوان دانشگاه و ستاد توانمند یاد و اضافه کرد: افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کووید۱۹ نشان از بی‌توجهی و کاهش حساسیت‌های جامعه نسبت به این بیماری دارد.

او با بیان اینکه با تلاش و فداکاری کارکنان، کادر بهداشتی و درمانی و مسئولان در استان فارس، امکانات خوبی فراهم و تدابیر مناسبی اندیشیده و اجرایی شده است، ایجاد ۹ مرکز درمان سرپایی و افزایش شمار نمونه‌گیری‌های انجام شده از افراد مشکوک را بخشی از این اقدامات دانست.

لطفی همچنین به افزایش شمار مبتلایان در شهرهای لامرد، مهر و اشکنان اشاره و اضافه کرد: تیمی متشکل از کارشناسان بهداشتی و درمانی برای بررسی دلیل افزایش تعداد مبتلایان در این مناطق و ارزیابی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی به این مناطق اعزام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر لزوم حفظ سلامت کارکنان اداری، بهداشتی و درمانی مجموعه دانشگاه به ویژه تیم‌های درمانی درگیر با کروناویروس تاکید و اضافه کرد: لازم است به صورت مستمر و منظم توزیع مناسب لوازم حفاظت فردی در مقابله با کروناویروس بررسی و ارزیابی شود.

لطفی استفاده از ماسک برای کل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را الزامی دانست و بر استفاده مردم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، دوری از تجمعات و پرهیز از ترددهای غیر ضروری برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس تاکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 تیر  1399 ، کدخبر: 99042216476،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
شيراز هميشه از ابتداي كرونا كانون اين بيماري بوده متاسفانه از مسئولين انتظار بيشتري ندارم همين مردم خودشون بايد رعايت كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
همه استان ها نیاز به یک نیروی اساسی در زمینه زیر ساخت های درمانی هستن تا بتونیم همه با هم از شر این ویروس رها بشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین