پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
مسعود حسن‌شاهی رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز همچنین گفت که برای نخستین بار در کشور، طرح غربالگری و آزمایش رایگان کرونا از رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری شیراز از بیستم اردیبهشت در پایانه زهتاب‌زاده آغاز شده و تاکنون از حدود پنج هزار راننده تاکسی و اتوبوس و درون شهری شیراز آزمایش گرفته شده است.در مجموع نتیجه آزمایش ۴۷راننده ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر مثبت شده است.

شعار سال: مسعود حسن‌شاهی، رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: «در پی انجام آزمایش کرونا از رانندگان تاکسی و اتوبوس در شیراز، در مجموع نتیجه آزمایش ۴۷راننده ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر مثبت شده است.»

حسن‌شاهی، جمعه با بیان اینکه از این تعداد ۲۶ نفر از آنان راننده تاکسی و ۲۱نفر از رانندگان اتوبوس درون شهری هستند، گفت که رانندگانی که مبتلا به کرونا شده‌اند هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز همچنین گفت که برای نخستین بار در کشور، طرح غربالگری و آزمایش رایگان کرونا از رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری شیراز از بیستم اردیبهشت در پایانه زهتاب‌زاده آغاز شده و تاکنون از حدود پنج هزار راننده تاکسی و اتوبوس و درون شهری شیراز آزمایش گرفته شده است.

شیراز اولین شهر در کشور است که رانندگان حمل و نقل عمومی آن به شکل رایگان تحت آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند و هزینه این آزمایش‌ها از سوی شهرداری پرداخت می‌شود. در مرحله نخست این طرح، رانندگان اتوبوس مورد غربالگری قرار گرفتند و انجام آزمایش کرونا از حدود ۱۲هزار راننده تاکسی دیگر این کلانشهر همچنان ادامه دارد.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین