پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در مورد فرصت یک ماهه به مشمولان متقاضی شرکت در آزمون دکترا و ارشد توضیحاتی را ارائه داد.
شعار سال: امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح درخصوص تعویق یک ماهه اعزام مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکتری اظهار داشت: طبق روال سنوات گذشته مشمولانی که تقاضای تمدید دارند می‌توانند درخواستشان را در سامانه ثبت کنند که بعد از بررسی و در صورت احراز شرایط با درخواست شان موافقت شود.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکترا، مشمولانی که در آزمون ارشد و دکترا ثبت نام کرده و برگه ثبت نام را داشته و "تقاضای تمدید" کرده باشند به آن‌ها فرصت یک ماهه داده می‌شود.
وی گفت:مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکترا که اعزام آن‌ها ۱ مرداد باشد بعد از "تقاضای تمدید" اعزام شان به تعویق افتاده و اول شهریور به خدمت اعزام شوند.
امیر دریادار دوم رحیمی پور خاطرنشان کرد: این مهلت تعویق یک ماهه برای همه مشمولان ارشد و دکترا نیست و کسانی که تقاضای تمدید خود را ثبت کردند می‌توانند از این فرصت یک ماهه استفاده کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۳۹۹۰۴۲۸۰۰۱۱۴۸، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین