پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
هدف «آقازاده»، پرداختن به «خلق پول‌های نامتعارف» در زمینه هنر‌های تجسمی است. منافعی که باعث میشود اندک عده‎ای سودجو برای خلق پول دست به جعل امضای هنرمندان بزنند.
شعار سال: بعد از پخش «آقازاده»، برخی مخاطبان این نکته را مطرح کرده اند که چرا نویسنده و تهیه کننده «آقازاده» که خود یکی از مشتریان حراج تهران در ادوار مختلف بوده؛ نسبت به اصالت یکی از نقاشی‌های سهراب سپهری تشکیک جدی وارد می‌کند؟

روزنامه سازندگی نوشت: عنقا که خانواده او از مجموعه داران قدیمی هنر‌های تجسمی در ایران هستند، در این سال‌ها علی رغم حضور جدی در عرصه‌های هنری؛ از سینما و تلویزیون تا موسیقی، هیچگاه اشاره‎ای به حضور پر رنگ خود در عرصه مجموعه داری هنر‌های تجسمی نکرده و در این محافل در سایه بوده.

واضح است هدف «آقازاده»، پرداختن به «خلق پول‌های نامتعارف» در زمینه هنر‌های تجسمی است. منافعی که باعث میشود اندک عده‎ای سودجو برای خلق پول دست به جعل امضای هنرمندان بزنند. البته این منحصر به ایران هم نمیشود! در بسیاری از حراجی‌های معتبر دنیا رخ داده و بسیاری در دام سودجویان و جاعلان هنری گرفتار شدند. نویسنده نیز سعی داشته همین افراد را مورد اشاره قرار دهد نه اصل موضوع حراج تهران!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صراط، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۵۱۴۲۴۳، www. seratnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین