پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
موضوع قرارداد ایران وچین به مسئله ای مورد بحث در رسانه های مجازی تبدیل شده و هر کدام تحلیلی نابجا و نادرست از این توافق را بیان می کنند و در واقع اطلاعاتی که بیشتر شبیه به شایعه است در ذهن خوانندگان خود القا می کنند . دیدن کلیپ زیر و جواب هایی که جوانان کشور در باره اطلاعاتشان از این رویداد مهم می دهند را به شما پیشنهاد می کنیم.
شعار سال:در کلیپ زیر مصاحبه ای با مردم انجام شده و راجع به میزان اطلاعات مردم از قرارد 25ساله ایران و چین سوال می شود.جالب اینجاست که همه مصاحبه شونده ها قشر جوان هستند ولی اطلاعات آن ها در حد آن چیزی است که در فضای مجازی منتشر می شود و اطلاع خاصی از روابط ایران و چین ندارند. این نشان دهند فقر سواد سیاسی و سطحی نگری در برخورد با مسائل کشور است که به راحتی آنچه را که در رسانه های مجازی به شایعه منتشر می شود را به عنوان حقیقت می پذیرند و حتی به دنبال کسب اطلاعات نمی روند.پس این به عهده رسانه است که با آگاهی رسانی کامل و موثق ، رسالت رسانه ای خود را در اطلاع رسانی صحیح انجام دهد.
 
تعداد بازدید : 99

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین