پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
سفیر ایران در چین گفت: ایالات متحده با رفتار خود تهدیدکننده صلح و ثبات جهانی است.
شعار سال: محمد کشاورززاده در رشته توییتی نوشت: آمریکا بار دیگر با نقض و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی در تعطیلی سرکنسولگری چین در هوستون خوی سلطه طلب خود را به جهانیان نشان داد. کشوری که مدعی صلح و منجی جهانیان است در عمل باعث آشفتگی و آشوب در جهان است.
آمریکا با خروج یک جانبه از توافق هسته‌ای و اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ایران و تجاوز به عراق بر اساس اتهامات بی پایه و تحمیل جنگ به افغانستان و جنگ تجاری و فشار همه جانبه به چین نقاب صلح طلبی را از چهره خود برگرفته و چهره پلید سیاست هایش نمایان شده است. نگاه ایالات متحده به حقوق بین الملل و دیپلماسی نه تنها صلح و ثبات جهانی را تهدید می‌کند بلکه عواقب ناشی از این رفتار به ضرر خود آمریکا خواهد بود.
ما تصمیم دولت آمریکا برای تعطیلی کنسولگری چین در هوستون را محکوم می‌کنیم و اعتقاد داریم چین قطعا پاسخ در خور و لازم را خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۵۰۳۰۱۵۸۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین