پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
شامگاه پنجشنبه پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به بیروت به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز یک یا چند جنگنده ناشناس با مشکل مواجه شد و برخی مسافران این پرواز به دلیل رفتار خارج از قانون این جنگنده ها آسیب دیدند. بر اساس اعلام خلبان هواپیمای خطوط هوایی ماهان، دوجنگنده ای که این هواپیما را در آسمان سوریه تهدید کرده اند آمریکایی بوده اند.
شعار سال : شامگاه پنجشنبه پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به بیروت به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز یک یا چند جنگنده ناشناس با مشکل مواجه شد و برخی مسافران این پرواز به دلیل رفتار خارج از قانون این جنگنده‌ها آسیب دیدند.

برخی از مسافران این پرواز در ویدیو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده، می‌گویند که به دلیل حرکت خطرناک و تهدید آمیز این جنگنده ها، خلبان هواپیمای ماهان مجبور به کاهش شدید ارتفاع شده و به همین دلیل برخی از آن‌ها آسیب دیدند.


بر اساس اعلام خلبان هواپیمای خطوط هوایی ماهان، دوجنگنده‌ای که این هواپیما را در آسمان سوریه تهدید کرده اند آمریکایی بوده اند.

گزارش ویدیویی  در این رابطه را ببینید:
 
تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری انتخاب، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: entekhab.ir_۵۶۳۹۹۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین