پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
دبیر اتحادیه لوازم جانبی کفش و چرم تهران بر ضرورت توجه دولت و مجلس به صنعت چرم تاکید کرد.
شعار سال:دبیر اتحادیه لوازم جانبی کفش و چرم تهران بر ضرورت توجه دولت و مجلس به صنعت چرم تاکید کرد.
 
***  حمایت همه جانبه از صنعت چرم
 
 علیرضا ملک پوری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و زیان‌های اقتصادی ناشی از آن، اظهار داشت:
 
واحدهای صنفی این اتحادیه به دلیل از دست دادن بازار شب عید و رکود شدید پسا کرونا در فشار و مشکلات زیادی هستند و در این شرایط پیچیده اقتصادی جهان که یک ابهام بزرگ برای صنایع و صنوف است لازم است دولت و مجلس به صنعت کارآفرین چرم توجهی ویژه ای داشته باشند.
 
جهان پساکرونا واقعاً بسیار مبهم و سخت به نظر می‌رسد و باید اتحادیه‌ها و به ویژه اتاق‌های اصناف در سراسر کشور بتوانند با انعکاس درست و دقیق از مشکلات پیش روی این صنف و صنعت مهم و اشتغال آفرین در این شرایط سخت از دولت و مجلس جلب حمایت کنند.
 
*** ثبات بازار ارزی

دبیر اتحادیه لوازم جانبی کفش و چرم تهران در ادامه با اشاره به جایگاه تاریخی و مهم این صنف برای تولید ملی و تامین نیازهای سایر صنوف راهبردی مانند سراجان، کفاشان، پوشاک و سایر حوزه‌های مرتبط این اتحادیه را یک صنف مهم دانسته و ثبات بازار و جلوگیری از نوسانات ارزی را از مسئولان کشور خواستار شد.
 
وی با اشاره به سهم بخش‌های وارداتی این صنف، خواستار تخصیص ارز و حمایت‌های دولتی از این بخش شد.
 
ملک پوری در ادامه تصریح کرد:
 
هنوز کشور ما در بخش‌هایی از این صنعت به خودکفایی دست پیدانکرده و به دلیل واردات نوسانات ارزی آن را به شدت تحت شعاع قرار می دهد که لازم به حمایت های دولتی در این بخش است.
 
*** حذف مالیات از صنوف
 
  دبیر اتحادیه لوازم جانبی کفش و چرم تهران درپایان پیرامون مالیات صنعت چرم، اظهار داشت:
 
در شرایط فعلی یکی از گام های حمایت آمیز دولت بحث حذف مالیات از صنوف است که در شرایط اقتصادی رکود ناشی از کرونا می تواند یک حرکت موثر و موفق در حمایت از کارآفرینان و جامعه بزرگ اصناف باشد، بدون شک این بخش یک رکن مهم و ساختاری اشتغال زا و راهبردی در کشور محسوب می‌شود و حمایت‌های همه جانبه دولت و مجلس سبب تدوام اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی، جهش تولید و نشاط اجتماعی در این بخش خواهد شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع   ،تاریخ انتشار:    2 مرداد 1399،کدخبر:  194674   ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین