پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با ورود هیئت نظارت به اظهارات بیغش نماینده مجلس که درباره قرارداد ایران و چین گفت: باید اظهارات او مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای نظرات جمع تصمیم خواهیم گرفت.
شعار سال:«موسی غضنفرآبادی»، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با سازوکار شکایت یک نماینده از نماینده دیگر گفت: باید اصل شکایت در دادگاه یا دادسرای مربوطه مطرح شود، بخشی از شکایت را در همان دادگاه بررسی می‌کنند و بخشی دیگر هم در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

او ادامه داد: هیئت نظارت با صیانت از آبرو و حیثیت نمایندگان، به دنبال ارتقا اقتدار و شأن نمایندگان مجلس است؛ ضمن راهنمایی افرادی که ممکن است دچار مشکل شوند، به کمک نیروهای نظارتی، تلاش می‌کند تا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، نمایندگان تا پایان دوره خوب بمانند.

غضنفرآبادی در رابطه با شکایت رضایی کوچی نماینده جهرم از میرسلیم ادامه داد: هنوز شکایتی به هیئت نظارت نرسیده است.

این نماینده مجلس در رابطه با ورود هیئت نظارت به اظهارات بیغش نماینده مجلس که درباره قرارداد ایران و چین گفت: باید اظهارات او مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای نظرات جمع تصمیم خواهیم گرفت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7 مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:  1035668، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
به نظر میاد که کار این هیئت الان سخت تر شده چون نمایندگان بیش از گذشته مطالبی رو میگن که واقعا نیاز به نظارت داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین