پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
جایگاه شیفر در جریان پانترکیسم فراتر از یک نویسنده است. او مغز متفکر و ابداع‌کننده تمام روش‌هایی‌ست که مدت‌هاست ایران‌ستیزان پانترکیست به کار می‌بندند.

شعار سال: برنارد شیفر افسر سابق اطلاعات ارتش اسرائیل و تحصیل کرده دانشگاه تل‌آویو و استاد دانشگاه حیفا در اظهارات اخیر به پمپئو توصیه کرده است که برای به سرانجام رساندن فشار حداکثری بر ایران از ظرفیت پانترک‌ها یا به قول خودشان هویت‌طلب‌ها استفاده کند.

رضا شیبانی‌اصل، شاعر و فعال سیاسی،فرهنگی تبریز درباره شیفر اینگونه می‌نویسد: او یک اسرائیلیست که بیست سال است دلش به حال هویت ما آذری‌ها سوخته و کتاب‌هایی برای هویت‌طلبی پانترکی می‌نویسد. اما جایگاه او در جریان پانترکیسم فراتر از یک نویسنده است. او مغز متفکر و ابداع‌کننده تمام روشهایی‌ست که مدت‌هاست ایران‌ستیزان پانترکیست به کار میبندند.

اگر آثار او را مطالعه کنید خواهید دید او حتی سازنده کلید واژه‌هایی‌ست که پانترک‌های همین تبریز و آذربایجان خودمان مداوم از آن ها استفاده می‌کنند. از جمله کلمات آشنایی که حتی بسیاری از عزیزان حزب‌الله‌ با طیب خاطر استفاده می‌کنند. مثل چهل میلیون ترک و هویت‌طلبی و هویت جمعی‌ترک‌ها و... حتی شعار هایی که در ورزشگاه داده می شود ریشه در تئوری‌های او دارد.

او افسر سابق اطلاعات ارتش اسرائیل و تحصیل کرده دانشگاه تل آویو و استاد دانشگاه حیفاست. آشکارا با بخش‌هایی از دولت جمهوری آذربایجان ارتباط دارد و نیویورک تایمز سال‌ها پیش فاش کرد که از شرکت نفتی دولتی آذربایجان حقوق می‌گیرد. اخیرا هم در بحث جنگ طاوش ورود فعال داشت و تلاش بسیار کرد و تئوری‌های فراوان صادر کرد تا در تبریز تجمعات پانترکی شکل بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آناج، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1399، کد خبر: 118533، www.anaj.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین