پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
قدرت حسنقلی اف نماینده مجلس جمهوری باکو در نشست این مجلس ایران را به علت برخی انتقادات از سفر نخست وزیر اسرائیل به باکو به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد و گفت اگر ایران به جمهوری باکو حمله کند، خود ایران از نقشه حذف خواهد شد و بجایش ۵ کشور تشکیل خواهد شد.

شعارسال: قدرت حسنقلی اف نماینده مجلس جمهوری باکو در نشست این مجلس ایران را به علت برخی انتقادات از سفر نخست وزیر اسرائیل به باکو به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد و گفت اگر ایران به جمهوری باکو حمله کند، خود ایران از نقشه حذف خواهد شد و بجایش ۵ کشور تشکیل خواهد شد.

اکتای اسدف رییس مجلس جمهوری باکو در همین جلسه گفت ایران نمی تواند در امور جمهوری باکو دخالت کند، مگر ما به سفر روحانی به ارمنستان اعتراض کردیم؟!!!

تفسیر خبر:

گفتنی است شبهه نظامیان ارمنی قراباغ که تا کنون از سوی جامعه جهانی و حتی کشور ارمنستان به رسمیت شناخته نشده اند هفت منطقه از خاک سرزمینی جمهوری باکو را در اختیار داشته و باکو هنوز پس از گذشت بیست سال نتوانسته است حاکمیتی بر این سرزمینها اعمال کند. با این وجود ادعاهای احمقانه سران این حکومت پوشالی و اعمال مخفی شان علیه ایران باعث خنده و مسرت تحلیل گران در منطقه شده است.

جای تعجب است در حالی که هیچ مقام ایرانی از جنگ با رژیم باکو سخن نگفته است ، معلوم نیست حسنقلی اف چرا بحث حمله نظامی ایران به باکو را طرح کرده است!! این اظهارات تحریک آمیز قطعا از سوی دشمنان به این نماینده القا شده است.

دوم اینکه اگر ایران قصد نابودی رژیم باکو را با ۵ میلیون جمعیت داشته باشد، این رژیم در عرض چند ساعت با خاک یکسان میشود و زمانی برای دسیسه چینی عناصر خودفروخته ای که قلی اف روی آنها حساب باز کرده، نمی ماند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آذری ها، تاریخ انتشار:10دی1395، کدخبر: -: www.azariha.org


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
اصلا اینها همشون دی...ن. کسی به .... حسابشون نمیکنه برای جلب توجه همش پا..... میکنن.
مدیر پایگاه به جهت رعایت برخی ملاحظات اخلاقی و رسانه ای، بخشی از پیام حذف گردیده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
این ها هم خواب دارند زیاد میبینند ؛ ایران میتواند هم این کشور و هم اسرائیل را به سادگی حذف کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین