پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
معاون وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان خواستار توسعه همکاری با جمهوری اسلامی ایران در بخش کشاورزی شد.
شعارسال:معاون وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان خواستار توسعه همکاری با جمهوری اسلامی ایران در بخش کشاورزی شد.

« الهام قلی اف »عصر دوشنبه در دیدار با محمدمهدی کربلایی مدیر عامل سازمان اتکا در باکو ضمن اشاره به اراده سیاسی سران دو کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان و ایران افزود : این مهم ایجاب می کند که دو کشور همکاری خود را در همه عرصه ها از جمله در بحش کشاورزی گسترش دهند.

قلی اف خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان همواره ارتباط خوبی با ایران داشته و در حال حاضر کار گروه مشترک دو کشور در بخش کشاورزی فعال بوده و نخستین جلسه آن در سال گذشته در باکو برگزار شده است.

معاون وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های بزرگ در بخش کشاورزی برخوردار است گفت : هدف ما توسعه هر چه بیشتر همکاری در این حوزه می باشد.

الهام قلی اف گفت : ما هر گونه آمادگی برای توسعه روابط در بخش کشاورزی با جمهوری اسلامی ایران را داریم و این دیدارها و مذاکرات می تواند به تقویت روابط کمک کند.

معاون وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان، همچنین اهمیت روابط و همکاری میان نهادهای علمی و تحقیقاتی کشاورزی این کشور و جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت : ما آماده همکاری همه جانبه در بخش کشاورزی هستیم.

وی اتکا را یک سازمان مهم عنوان کرد و گفت : اخذ تجربیات این سازمان از سوی نهادهای دولتی جمهوری آذربایجان فعال در بخش کشاورزی و در حوزه های مرتبط با این بخش از اهمیت خاص برخوردار است.

محمد مهدی کربلایی نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بسیار مناسب در روابط ایران و جمهوری آذربایجان حاکم است ، گفت : ار اده دو کشور آن است که روابط را توسعه و مستحکم تر کنند.

وی افزود :سازمان اتکا می تواند عاملی برای توسعه روابط دو کشور باشد.

مدیرعامل اتکا ، گزارشی در باره فعالیت این سازمان ارایه کرد و گفت : در حوزه کشاوزی ، دامداری ، فروش محصولات کشاورزی می توانیم همکاری های خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص گسترش همکاری میان سازمان اتکا و بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان ابراز امیدواری کرد و گفت : در راستای سازماندهی مشترک صادرات و واردات کشاورزی و انجام تحقیقات علمی در این حوزه می توانیم به نتیجه خوبی برسیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت قفقاز، تاریخ انتشار 31 اردبیهشت 97، کد خبر: 48084، www.qafqaz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
باید قدر این کشور هارو دونست وقتی اروپایی ها به ما وفا نمیکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین