پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
سازمان امور مالیاتی از امکان ارسال استعلام و صدور گواهی نقل و انتقال برای املاک فاقد اعیان (زمین) با کاربری مسکونی در دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
شعار سال: سازمان امور مالیاتی از امکان ارسال استعلام و صدور گواهی نقل و انتقال برای املاک فاقد اعیان (زمین) با کاربری مسکونی در دفاتر اسناد رسمی خبر داد.

در این نامه آمده است: باسلام و احترام در پاسخ به نامه شماره ۷۴۱۷ مورخ ۹۹/۴/۲۳ در خصوص ارسال استعلام گواهی نقل و انتقال برای املاک فاقد اعیانی (زمین) به اطلاع میرساند طبق دستورالعمل شماره ۱۰۳/۱/۱۴۹۰/ص مورخ ۹۹/۴/۲، امکان ارسال استعلام و صدور گواهی نقل و انتقال برای املاک فاقد اعیانی (زمین) فقط با کاربری مسکونی برای دفاتر اسناد رسمی فراهم شده است. لذا در مواردی که ابهامی در خصوص نوع کاربری زمین وجود دارد و دفاتر می بایست با درخواست استعلام جدید از شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین قطعیت حاصل نمایند و در موارد سایر کاربری ها (بجز مسکونی) نسبت به ارسال استعلام فیزیکی به ادارات امور مالیاتی اقدام نمایند.


لازم به ذکر است در ثبت استعلام املاک فاقد اعیانی (زمین) اطلاعات مربوط به مساحت مفید اعیانی، متراژ نهایی اعیانی، قدمت بنا، صورتجلسه تفکیکی تاریخ گواهی پایان کار، تاریخ پروانه ساخت تاثیری در محاسبه مالیات نهایی ندارد. مراتب جهت اطلاع و ابلاغ به دفاتر اسناد رسمی به حضور ارسال می گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1399، کد خبر: 4956563،  www.farsnews.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین