پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۸۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حتما از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان ماکو به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.

شعار سال: سیدعباس موسوی بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان شهرستان ماکو با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این ششهرستان در تقویت ارتباط ایران با سایر کشور‌های همسایه اظهار کرد: ماکو برای تکمیل ظرفیت‌های کشور و پیوند دادن اقتصاد ملی به اقتصاد کشور‌های هم جوار، ایجاد شده اند که حتماً از این پتانسیلی که در این منطقه است به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.

وی ظرفیت‌های اقتصادی ماکو را فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با کشور‌های دیگر دانست و گفت: ایران و جمهوری آذربایجان از اشتراکات خوبی برخوردار هستند که توجه به این اشتراکات به گسترش و تقویت روابط منجر می‌شود.

عباسی فرماندار ماکو هم با تقدیر از حضور سفیر جدید کشورمان در آذربایجان برای حضور در منطقه و آشنایی با طرفیت‌های آن گفت: حضور شما در این منطقه علاوه بر تحکیم همسایگی ایران و آذربایجان باعث هم پیوندی بین دو کشور شده و تجارت خارجی بین دو کشور را افزایش خواهد داد.

بازدید از پایانه مرزی و گمرک پلدشت و آشنایی با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های صادرات، واردات و ترانزیت این پایانه و گمرک، بین ایران و جمهوری خود مختار نخجوان از دیگر برنامه‌های سخنگوی وزارت امور خارجه و سفیر جدید کشورمان در جمهوری آذربایجان بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 مرداد    99، کد خبر:   4993261، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
جمهوری اذربایجان که فعلا داره میجنگه با ارمنستان و هیچ هم دست بردار نیست حتی با اینکه ارمنی ها دست تسلیم خودشون رو بالا اوردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
بايد قدر دونست اي فرصت هارو چون به راحتي از بين ميرن! مردم به راحتي ميتونن رشد اقتصادي رو ببينن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین