پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی شهرستان چالدران با اتمام پروژه‌های در حال اجرا به ۶۲ درصد ارتقا می‌یابد.

شعار سال: علیرضا شیخی که به همراه چند تن از مدیران این شرکت برای بازدید از پروژه‌های گازرسانی به چالدران سفر کرده بود، در دیدار با نماینده شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران و فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: ۳۸ روستای چالدران گازدار هستند که شامل ۳۹ درصد خانوار روستایی این شهرستان است، در حالی که تا سه سال قبل، تنها ۴ روستای چالدران از گاز طبیعی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۲۸ روستای چالدران پیمان‌سپاری شده و در حال اجراست، تصریح کرد: این روستا‌ها در دو محور شادلو و بابالو در حال اجراست که شامل ۳۰ درصد خانوار روستایی شهرستان می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی یادآور شد: با گازدار شدن روستا‌های دو محور مذکور، ضریب نفوذ گاز روستایی چالدران به ۶۲ درصد می‌رسد.

شیخی ادامه داد: عملیات علمک‌گذاری ۳ روستا و حفرات خالی شهر نیز در حال پیمان‌سپاری است.

به گفته وی گازرسانی به پنج روستای چالدران نیز مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز روستایی استان اکنون به ۷۱ درصد رسیده است، گفت: این در حالی است که تا سال ۹۲، این میزان ۲۸ درصد بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا ، تاریخ انتشار 14 تیر    99، کد خبر:   304543، www.shana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
ایشاللهبرای تمومروستاهای ایران این طرح وجود داشته باشه و به اقناع کافی حداقل برای نیاز هایاولیه شون برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
بايد از اين ظرفيت ها در راستاي بهبود وضع معيشت مردم استفاده كرد نه اينكه فقط بودجه بشه و نفهميم كجا رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین