پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
جلال محمودزاده گفت:با اظهار تاسف از عدم تامین اعتبارات گازرسانی به استان‌های محروم مانند آذربایجان‌غربی توسط سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: متاسفانه آذربایجان‌غربی و سیستان و بلوچستان جزو استان‌های آخر کشور از لحاظ گازرسانی به روستاها و شهرها هستند.

شعار سال:جلال محمودزاده گفت: با اظهار تاسف از عدم تامین اعتبارات گازرسانی به استان‌های محروم مانند آذربایجان‌غربی توسط سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: متاسفانه آذربایجان‌غربی و سیستان و بلوچستان جزو استان‌های آخر کشور از لحاظ گازرسانی به روستاها و شهرها هستند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از روستاهای این استان‌ها فاقد گاز خانگی هستند، اما متاسفانه به‌منظور جبران عقب‌ماندگی این مناطق از لحاظ گازرسانی، سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به تامین اعتبار پروژه‌های گازرسانی اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همین امر سبب شده که بسیاری از پیمانکاران گازرسانی، ادامه عملیات را رها کرده و اعتراضات گسترده‌ای در این مناطق ایجاد شود و این در حالی است که استان‌های برخوردار در زمان فراوانی و اعتبارات، اغلب روستاهای خود را گازرسانی کرده‌اند.

وی در ادامه با اظهار تاسف از عدم وجود برنامه مدون و منطقی برای کنترل بیماری کرونا در کشور توسط دولت افزود: متاسفانه دولت برنامه مدون و منطقی برای کنترل بیماری کرونا نداشته و هر روز برای مبارزه با این بیماری، برنامه‌ای را اعلام می‌کند.

محمودزاده اظهار کرد: هم‌اکنون مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکلات شدید شده و قیمت کالاهای اساسی و اجاره منزل چندین برابر شده است و بانک‌ها با وجود دستور بانک مرکزی، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه را از حساب مردم برداشت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه مناطق از لحاظ وضعیت بیماری، سفید اعلام شده اما بیماری و تعداد بیماران به‌صورت صعودی در حال افزایش است و بیمارستان‌ها فاقد امکانات لازم حفاظتی و درمانی است و حقوق کادر درمانی به موقع پرداخت نمی‌شود اما دولت تنها به گفتاردرمانی اکتفا کرده است.

 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 16  خرداد 1399،کدخبر:2279943،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
یعنی هنوز که هنوزه ما مشکل انتقال گاز و اب به روستاهارو داریم و مسئولین از این به عنوان رزومه فعالیتشون یاد میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
من نميدونم دقيقا داره تو اين ساطمان چي ميگذره كه به جاي اينكه بودجه تخصيص بده بايد دنبال اين باشيم كه ببنييم كجا بودجه تخصيص نداد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین