پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: امروز تعداد مسمومیت های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در استان به ۳۸ نفر رسید.

شعار سال: باقر بهرامی با بیان اینکه مصرف مشروبات الکلی طی هفته‌های اخیر موجب مسمومیت و مرگ تعدادی از هم شهروندان در استان شده است افزود: امروز بر اساس آخرین آمار تعداد مسمومیت‌های ناشی از این امر به ۳۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه این مسمومیت‌ها در سه شهر ارومیه، بوکان و پیرانشهر گزارش شده است افزود: از این تعداد ۲۲ نفر در بوکان، ۱۴ نفر در ارومیه و مابقی در پیرانشهر بوده است.

بهرامی با بیان اینکه در این مدت هفت نفر جان خود را از دست داده اند اضافه کرد: از افراد بستری شده تاکنون ۲۳ نفر مرخص شده و ۹ نفر همچنان در مراکز درمانی تحت درمان قرار دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در خصوص مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کربن در استان طی سال جاری گفت: امسال ۱۳۸ نفر با گاز منواکسدکربن مسموم و به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش داشته است و در این رابطه نیز ۶ نفر بر اثر استنشاق مونواکسید کربن فوت کردند که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:21 اسفند 1397،کدخبر:4566709،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین