پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
رئیس اسبق سرویس‌های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و نسبت به ادامه نخست وزیری او هشدار داد. وی تصریح کرد که نتانیاهو همواره در حال لاف زنی است و ادعا می‌کند که وضعیت رژیم صهیونیستی هرگز بهتر از این نبوده و این رژیم در راس کشور‌هایی قرار دارد که در مقابله با کرونا موفق عمل کرده‌اند.
شعار سال: رئیس اسبق سرویس‌های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و نسبت به ادامه نخست وزیری او هشدار داد.
«یوال دیسکن» در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اظهار داشت: کسی که از نزدیک با نتانیاهو که متهم به فساد است، کار کرده باشد، می‌داند که او هرگز یک رهبر نبوده و نخواهد بود، بلکه همواره در حال بلوف زدن است.
دیسکن اظهار داشت که نتانیاهو بر خلاف بسیاری از نخست وزیران سابق رژیم صهیونیستی، تنها به فکر منافع شخصی خود است و همیشه منافع شخصی را بر منافع جمعی برتری می‌دهد.
وی تصریح کرد که نتانیاهو همواره در حال لاف زنی است و ادعا می‌کند که وضعیت رژیم صهیونیستی هرگز بهتر از این نبوده و این رژیم در راس کشور‌هایی قرار دارد که در مقابله با کرونا موفق عمل کرده‌اند.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین