پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره در برخی رسانه ها به نقل از یک منبع ناشناس در خصوص لغو موقت بخشی از تحریم های غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد.
شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره در برخی رسانه ها به نقل از یک منبع ناشناس در خصوص لغو موقت بخشی از تحریم های غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد.
 
 موسوی افزود: اینکه شکست سیاست های تحریمی آمریکا موضوع مجادله اروپا و آمریکا باشد بعید نیست، اما آنچه به جمهوری اسلامی ایران مربوط می شود آن است که تحریم های یکجانبه آمریکا غیر قانونی و ظالمانه هستند و بر اساس برجام و قطعنامه 2231، آمریکا موظف است کلیه تحریم هایی که با خروج خود از برجام مجددا اعمال کرده است را لغو و بلااثر نماید.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ،تاریخ انتشار:  21  مرداد 1399،کدخبر:567760   ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
فکر نکنم امریکا با هر رئیس جمهوری هم که بیاد ، تحریم های ایران رو لغو کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین