پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
فرماندار مراوه‎تپه از کمبود امکانات در این شهرستان ابراز گله‎مندی کرد و گفت: شهرستان مراوه‎تپه به دلیل دورافتاده بودن از مرکز استان گلستان از فقدان امکانات رنج می‎برد این شهرستان حتی یک واحد درمانی ندارد.
شعارسال: اسماعیل تاجی‌قرهجه عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گالیکش اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای دولتی باید بر اساس اولویتبندی نسبت به ایجاد مراکز و واحدهای درمانی اقدام کنند مراوهتپه هشت سال است که شهرستان شده اما همچنان از کمبودها رنج میبرد.

وی تصریح کرد: بعد مسافت از مرکز استان گلستان سبب شده تا مدیران مراوهتپه را نبینند، این شهرستان اداره تامین اجتماعی ندارد ولی 3 هزار و 500 بیمهگذار دارد.

ایجاد بانک عامل و ساختمان فنی و حرفهای از نیازهای مراوهتپه است

فرماندار مراوهتپه افزود: مراوهتپه با برخورداری از تعاونی مرزنشینان هیچ‌گاه در فعالیت اقتصادی متوقف نشد و جزو موفقترین تعاونیهای کشور است.

تاجیقرهجه بر لزوم دایر شدن یک بانک عامل در این شهرستان تاکید کرد و گفت: فنی و حرفهای مراوهتپه با توجه به فعالیتهای خوبی که انجام داد جزو ادارات نمونه شناخته شد اما فنی و حرفهای مراوهتپه به دلیل عدم تخصیص بودجه ساختمان اداری ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مراوهتپه در بخش صنایع‌دستی پایلوت است، گفت: شغل مردم عشایر و روستایی این شهرستان صنایع‌دستی است که لازم است مسئولان در این بخش ما را حمایت کنند.

90 درصد مراوهتپه روستانشین و روستاهای این شهرستان طرح کوچ خورده است

فرماندار مراوهتپه این شهرستان را یکی از آسیبپذیرترین شهرهای استان از لحاظ آسیبهای اجتماعی دانست و اظهار کرد: به علت عدم وجود زیرساختها با آسیبهای اجتماعی مواجه هستیم 90 درصد جمعیت مراوهتپه روستانشین و 50 درصد دچار سیلزدگی شدند و روستاهای این شهرستان طرح کوچ خورده است.

تاجیقرهجه بر لزوم تقویت اورژانس اجتماعی از سوی بهزیستی تاکید کرد و گفت: در این زمینه از لحاظ مالی باید توجه شود و اورژانسهای اجتماعی یکی از نیازهای جدی این شهرستان محسوب میشود.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد در شهرستان مراوهتپه بسیار زیاد است، اظهار کرد: این آسیب به دلیل عدم وجود زیرساختها و فقدان درمانگاه رو به افزایش است و معتادان به سمت خوددرمانی رجوع میکنند که نیاز است اولویتبندی از سوی متولیان امر در ایجاد درمانگاه لحاظ شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 ابان 1394، کدخبر: nn28566677، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین