پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
رییس اداره سرمایه انسانی سربازی ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که مدت دوره آموزشی سربازی برای مشمولان اعزامی مهرماه نیز یک ماه خواهد بود.
شعار سال : امیر غلامرضا رحیمی پور دراین باره گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود در پی شیوع کرونا در کشور مدت دوره آموزش نظامی سربازان به یک ماه کاهش یافت که این وضعیت فعلا در شش ماهه نخست سالجاری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت دوره آموزش نظامی برای مشمولان اعزامی شهریور و مهرماه نیز یک ماه خواهد بود، گفت: برای پس از این دوره هنوز تصمیمی اتخاذ نشده، اما پس از اتخاذ تصمیم‌های لازم جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته رحیمی پور، این مدت یک ماهه ممکن است با احتساب تعطیلات در برخی از یگان‌ها چند روزی اضافه شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سربازی ستادکل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حین و پس از اعزام مشمولان به دوره آموزشی و نیز در طول خدمت رعایت شده و ستادکل نیرو‌های مسلح نیز بر اجرای آن نظارت دارد، گفت: خوشبختانه گزارش‌هایی که از نرخ ابتلا به کرونا داشته‌ایم در بسیاری از مراکز صفر و در برخی از مراکز نیز کمتر از نرخ ابتلا در سطح جامعه بوده است.

رحیمی پور در مورد پیشنهاد بکارگیری سربازان حوزه پزشکی و پیراپزشکی در مراکز درمانی مقابله با کرونا نیز گفت: این موضوع جدید نیست. سال هاست که مشمولان سربازی رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و... در رشته‌های مرتبط خودشان و در بیمارستان‌ها فعال هستند و دوره شیوع کرونا نیز این عزیزان در کنار کادر درمان حضور داشتند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۶مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: isna.ir_ ۹۹۰۵۲۴۱۷۴۸۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
تا کرونا واکسنش همه گیر نشده باید مراقبت ویژه داشته باشن از بچه های مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین