پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
تام مور از نظامیان جنگ دوم جهانی بوده است. در جریان بحران شیوع COVID-۱۹ اعلام کرده که می‌خواهد پیش از تولد ۱۰۰ سالگی‌اش، ۱۰۰ بار طول حیاط ۲۵ متری خانه‌اش را با واکر طی کند و ۱۰۰۰ پوند جمع آوری شده را به نظام بهداشت و سلامت اهدا کند. کمپین او ۳۰ میلیون پوندی شده و مور بیان داشته که، در جنگ‌های پیشین، این سرباز‌ها بودند که با پوشیدن یونیفرم به خط مقدم رفتند و حال ارتش متشکل از پزشکان و پرستار‌ها است.
شعار سال: کاپیتان تام مور با هدف جمع‌آوری کمک مالی برای سیستم خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) در جریان بحران شیوع COVID-۱۹ اعلام کرده بود که می‌خواهد پیش از تولد ۱۰۰ سالگی‌اش، ۱۰۰ بار طول حیاط ۲۵ متری خانه‌اش را با واکر طی کند.
در ابتدا هدف اولیه او جمع‌آوری ۱۰۰۰ پوند بود، اما کمپین او به شهرت جهانی رسید و تاکنون با کمک صد‌ها هزار نفر، بیش از ۳۰ میلیون پوند جمع‌آوری شده است.
تام مور که بعد از به شهرت رسیدن کمپینش موفق به دریافت نشان شوالیه و لقب سِر از ملکه بریتانیا شد، در یکی از مصاحبه‌هایش گفته که در جنگ‌های پیشین، این سرباز‌ها بودند که با پوشیدن یونیفرم به خط مقدم رفتند و حال ارتش متشکل از پزشکان و پرستار‌ها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فانا، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۷۱۲، www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
واقعا دم شعار سال گرم كه داره مخاطبين با شعور سياسي بالا رو براي خودش جذب ميكنه هرچند كم اما از گذاشتن مطالب زرد جلوگيري ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین