پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
وزیر دفاع درباره مشارکت وزارت دفاع در تولید واکسن کرونا گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم در تامین واکسن کرونا هم نقش موثری ایفا کنیم.

شعار سال : امیر حاتمی، وزیر دفاع با بیان این‌که یک موشک کروز برد بلند هم برای هواپیما‌ها داریم که امیدواریم بتوانیم آن را به موقع به اتمام برسانیم، گفت: کار برای تولید این موشک کروز برد بلند در وزارت دفاع با جدیت به پیش می‌رود و از آنجا که یک کار تحقیقاتی است اگر با مانع فنی روبرو نشود در موعد مقرر به نتیجه خواهد رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی  با اشاره به اینکه وزارت دفاع در زمینه انواع موشک‌های کروز کار می‌کند، گفت: در نمایشگاه دفاعی ۲۲ بهمن سال گذشته هم موشک‌های کروز زمین به زمین هویزه و سومار به نمایش گذاشته شد که برد آن‌ها حدود هزار و ۴۰۰ کیلومتر است.

وی با اشاره به صعود ایران از رتبه بیست و سوم به چهاردهم در توان دفاعی، افزود: اگر سنجش دقیقی صورت بگیرد، حتما رتبه واقعی ما بالاتر از این رقم خواهد بود. این رتبه بندی را موسسه‌های بین المللی براساس شاخص‌هایی انجام می‌دهند و قدرت رزمی کشور‌های مختلف را با تطبیق داده‌ها می‌سنجند و یک رتبه‌ای را اعلام می‌کنند.

امیر حاتمی افزود: اما چون آن‌ها از یکسری ویژگی‌های ما مثل قدرت روحی، آموزش، ​ تجربه و انگیزه‌های الهی رزمندگان ما اطلاع درستی ندارند نمی‌توانند با دقت این توان دفاعی را بسنجند.

وزیر دفاع درباره مشارکت وزارت دفاع در تولید واکسن کرونا هم گفت: همکاران ما باتوجه به ظرفیت‌های بالایی که در حوزه‌های علم و فناوری در اختیار دارند، کمک موثری به همکاران وزارت بهداشت می‌کنند و ما امیدوار هستیم که بتوانیم در تامین واکسن کرونا هم نقش موثری ایفا کنیم.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 31 مرداد 99 ، کد خبر :427721 ، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
میشه گفت توهمه بحران ها ارتش بزرگترین پناه مردم بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین