پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه راه آهن اردبيل - ميانه يك ابر پروژه بوده و اجراي آن با توجه به صعب العبور بودن مسير و نيز سختي كار، افتخاري براي نظام و دولت بوده و تا پايان دولت دوازدهم بهره‌برداري مي‌شود.

شعار سال: دکتر محمد باقر نوبخت روز دوشنبه ۲۷ مردادماه در جریان بازدید از عملیات ریل‌گذاری این پروژه بیان کرد: این طرح به هیچ وجه با کمبود منابع مالی روبرو نبوده و مصمم هستیم آن را بعنوان یکی از اقدامات افتخار آمیز دولت تدبیر و امید به نتیجه رسانده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
وی با بیان اجرای طرح‌های ریلی متعدد در کشور در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: با وجود تردید‌هایی که درباره به نتیجه رسیدن راه آهن کرمانشاه، همدان، گیلان، ارومیه و راه آهن تبریز - بستان آباد وجود داشت، اما دولت تدبیر و امید این پروژه‌های بزرگ را عملیاتی و به نتیجه رساند و درباره راه آهن اردبیل هم چنین خواهد شد.
دکتر نوبخت گفت: کار در پروژه ۱۷۵ کیلومتری راه آهن اردبیل - میانه باید از دو جبهه سرعت گیرد و با توجه به نبود مشکل اعتباری، بهانه‌ای برای تکمیل و به نتیجه نرسیدن آن در این دولت وجود ندارد.
علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید گفت: به خاطر برخی کاستی‌ها عملیات اجرایی راه آهن اردبیل - میانه بسیار طولانی شده و ما خواهان این هستیم که این پروژه در سال ۱۴۰۰ و تا پایان دولت دوزادهم بعنوان یادگاری این دولت افتتاح و بهره‌برداری شود.
وی بیان کرد: در تمام جلسات با معاون رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی توافق شده که ۱۰۰ کیلومتر روسازی پروژه، عملیات زیر سازی و احداث هفت ایستگاه مسیر امسال به اتمام برسد و با توجه به تامین مالی طرح مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت سازمان برنامه و بودجه، تاریخ انتشار 27 مرداد    99، کد خبر:   120778، www.mporg.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین