پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
در حالی که گمانه زنی‌هایی مبنی بر اینکه نیکی هیلی قرار است معاون ترامپ در دوره بعدی ریاست جمهوری شود، به مرور زمان این گمانه زنی در حال تبدیل شدن به یقین است.
شعار سال: چند ماه پیش گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب خانم نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل به عنوان معاون رئیس جمهوری از سوی دونالد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ مطرح بود و حالا روایت‌ها حکایت از آن دارد که این موضوع تقریبا قطعی است.
روزنامه آمریکایی هیل چند روز پیش نیز از احتمال تکیه زدن خانم نیکی هیلی بر کرسی معاون رئیس جمهوری در دولت آینده آمریکا در صورت پیروزی ترامپ خبر داده بود. حالا که جو بایدن یک زن (کامالا هریس) را برای معاونت خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳ آبان برگزیده، روایت‌ها حاکی است ترامپ هم قصد دارد یک زن را به معاونت خود برگزیند.
نیکی هیلی و کاملا هریس شباهت‌هایی با هم دارند از جمله این که والدین هر دو ریشه‌های هندی دارند. نیکی هیلی در ۲۰ ژانویه ۱۹۷۲ در بامبرگ، کارولینای جنوبی در یک خانواده هندی متولد شد. والدینش مهاجرانی از پنجاب، هند بودند. کامالا هریس متولد سال ۱۹۶۴ از کالیفرنیا است. مادر او مهاجری از هند و پدر او اهل جامائیکا بود.
«دنی دانون» سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل امروز دوشنبه گفت که گمانه‌زنی‌ها درخصوص قصد «دونالد ترامپ» مبنی بر انتخاب نیکی هیلی به سمت معاون رئیس جمهوری آمریکا تحقق خواهد یافت و گفته‌ها در این زمینه جدی است.
وی افزود: پنس هم دوست خوبی برای اسراییل است و رییس‌جمهوری آمریکا برای کار وی ارزش قائل است، اما من می‌دانم چنین جانشینی مدنظر قرارگرفته ضمن آنکه هرگز نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد.
هیلی نخستین فرماندار زن کارولینای جنوبی از منتقدان برجسته ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود. ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی ۹۵)، وی را به عنوان سفیر خود در سازمان ملل متحد منصوب کرد و هیلی تا پایان سال ۲۰۱۸ مشغول خدمت در این سمت بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۲۶۹۷۳، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین