پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
دولت دوازدهم با ارتقاي شبكه گاز رساني طي سال‌هاي ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ در راستاي رفاه اجتماعي و توسعه نگاه عدالت‌محور و همچنين جهت توسعه مناطق شهري و روستايي كم برخوردار كشور، گام‌هاي بزرگي برداشته است.

شعار سال :روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، در گزارشي كه با عنوان خلاصه اهم عملكرد دولت يازدهم و دوره سه ساله دولت دوازدهم از سوي اين سازمان منتشر شده، در فصل اول به مهمترين نتايج و دستاوردهاي پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي تا پايان سال ۱۳۹۸ پرداخته است.
در بخشي از اين گزارش كه در خصوص گازرساني به يك ميليون مشترك جديد روستايي و شهري اشاره دارد آمده است:
هدف اين پروژه تقويت پايه ها و بنيان‌هاي اقتصادي و اجتماعي در مناطق روستايي و شهرهاي كوچك و مرزي، افزايش دسترسي خانوارها به شبكه گازرساني كشور در مناطق روستايي و شهرهاي در راستاي ارتقاي عدالت اجتماعي و جلوگيري از مهاجرت بي‌رويه به مناطق شهري است.

در سال ۱۳۹۸ گازرساني به ۸۹۵۳۲۱ مشترك جديد شهري و روستايي انجام گرفته كه بيانگر تحقق ۸۹,۵ درصد پيشرفت فيزيكي از كل برنامه سال ۱۳۹۸ است.

طي سال‌هاي ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ گازرساني به ۴۴۱۲,۹ هزار خانوار شهري و روستايي (به صورت تجمعي) پيش‌بيني شده كه تا پايان سال ۱۳۹۸ گازرساني به حدود ۳۸۰۴ هزار خانوار انجام شده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان برنامه و بودجه ، تاریخ انتشار 30 مرداد 99 ، کد خبر :120972 ، mporg.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
وقتی یک کشوری داریم که دارای ذخایر غنی گاز هست چرا باید اینقدر خوشحال باشیم که به مناطق مختلف کشور خودمون داره گازرسانی میشه؟ خب این حق مردم هست که از این ثروت برخوردار بشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین