پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین وضعیت بازپس گیری ملک خیابان فرشته این صندوق از متصرفان توضیحاتی داد.
شعار سال: اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره بازپس گیری ملک خیابان فرشته، اظهار کرد: ملک خیابان فرشته یکی از املاکی بود که بیش از ۱۰ سال بدون قرارداد مشخصی در اختیار افرادی قرار گرفته بود.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: ما این ملک را شناسایی و اقدام به دریافت حکم تخلیه ملک کردیم. مدتی زمان برد تا توانستیم این ملک را تخلیه و تحت اختیار خود قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این ملک را چه کسی و یا چه دستگاهی تصرف کرده بود؟، گفت: دستگاه خاصی ملک را تصرف نکرده بود، اما افرادی بودند که بیش از ۱۰ سال ملک را تحت اختیار خود قرار داده بودند و در حال تحقیقات هستیم تا ببینیم این افراد به چه کسانی وابسته هستند.

افتخاری درباره املاک‌های دیگر صندوق بازنشستگی کشوری با شرایط مشابه، بیان کرد: چند ملک دیگری به دلیل بی توجهی به شکل غیر قابل استفاده افتاده اند که آن‌ها را شناسایی کردیم و تحت اختیار قرار دادیم.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: یک بخشی از سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به املاک و مستغلات است و فعالیت این سامانه مربوط به این است که تمامی املاک تحت کنترل قرار گیرد و اسناد آن به صورت شفاف در سامانه ثبت شود تا از اموال بازنشستگان بتوانیم صیانت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 55آنلاین، تاریخ انتشار: 1 شهریور1399، کد خبر: 165755،  www.55online.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
تصاحب املاک باید از طریق سامانه ها شفاف بشه. شفافیت لازمه همه ارکان هست.اگر همه چیز شفاف باشه مشکلی پیش نمیاد و کسی هم نمی تونه سو استفاده کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین