پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
شهردار یاسوج با اشاره به تشکیل ستاد حوادث شهرداری یاسوج، گفت: شهرداری یاسوج برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل زمستان آمادگی دارد.

شعار سال : محمدعلی جاوید عصر روز دوشنبه 18 آبان در نشست ستاد حوادث شهرداری یاسوج اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی، نیروهای شهرداری در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد حوادث شهرداری یاسوج افزود: این ستاد هر ساله در اوایل فصل بارندگی تشکیل می‌شد که امسال نیز با برنامه‌ریزی کامل‌تر و رفع برخی مشکلات این ستاد تشکیل شده است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو موضوع بارندگی و مدیریت مهم‌ترین بخش ستاد حوادث است، ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و بهبود وضعیت مدیریت ستاد حوادث در سال اخیر امیدواریم در سال جدید نیز شاهد کمترین حوادث و مشکلات شهر یاسوج در زمان بارندگی‌ها باشیم.

جاوید با اشاره به آماده‌باش و فعالیت همه بخش‌های شهرداری در فصل بارندگی گفت: سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در زمان بارندگی‌ها ملزم به ارائه خدمات ویژه به مردم خواهند بود.

وی از ایجاد برخی پایگاه‌های استقرار نیروهای خدمات شهری خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه آب‌گرفتگی و پاکسازی جداول و معابر شهری نیروهای خدماتی به صورت شبانه‌روزی و به صورت آماده‌باش در این مکان‌ها حضور داشته تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

جاوید با تأکید بر تهیه گزارش عملکرد و مستندسازی از فعالیت‌های ستاد حوادث شهرداری یاسوج ابراز داشت: به منظور اطلاع‌رسانی خدمات شهرداری یاسوج و انعکاس زحمات شبانه‌روزی کارکنان و عوامل شهرداری همه فعالیت‌های این مجموعه در قالب مستند، خبر و گزارش به اطلاع عموم می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن 07433344406 ستاد حوادث شهرداری یاسوج جهت اختصاص موارد حوادث و آبگرفتگی معابر اختصاص داده شده که از این طریق شهروندان مشکلات مربوط به حوادث و آبگرفتگی معابر را اعلام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 13940818001351 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین