پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
وزیر نیرو گفت: یک پست ۲۳۰ کیلو ولت و همچنین دو نیروگاه خورشیدی در استان اردبیل، افتتاح می‌شود.
شعار سال: «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، در حاشیه جلسه هیات دولت و جمع خبرنگاران گفت: فردا در پویش هر هفته الف- ب - ایران چهار پروژه مهم در استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل با سرمایه گذاری، 3250 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. یکی از این پروژه ها، واحد گاز نیروگاه دالاهو با ظرفیت 307 مگاوات در استان کرمانشاه است و همچنین سد «کلقان چای» در استان اذربایجان شرقی؛ این سد برای مصارف شرب، صنعت و کشاورزی است و پنجمین سدی است که امسال افتتاح می شود.

وزیر نیرو بیان کرد: یک پست 230 کیلو ولت و همچنین دو نیروگاه خورشیدی هم در استان اردبیل، افتتاح خواهد شد. با این پروژه ها، جمع پروژه های پویش در سال 99 حدود 70 پروژه در 18 استان، با سرمایه گذاری 22700 میلیارد تومان خواهد بود. البته ما پروژه های ساز و کاری هم داریم که از جمله آنها، کار مهم مشترکی است بین وزارت نیرو و شهرداری تهران که امروز بعدازظهر، تفاهمنامه آن امضا می شود. در آن با تدارک پس‌آب تصفیه شده تهران، چاه‌ها و قنات‌هایی که آب‌های آن برای مصرف فضای سبز از سوی شهرداری تهران برداشت می‌شود، متوقف شود.

او در پایان گفت: در تهران الان 180 میلیون متر مکعب آب با کیفیت، صرف ابیاری فضای سبز می شود که این رقم بسیار بالایی است و گشایش خوبی از این حیث، انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1399، کد خبر: 1052813،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین