پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
دیروز با وجود تمام انتقادات و مخالفت‌ها از آماده شدن یک تفاهم‌نامه به تایید شهرداری تهران و وزارت کشور خبر داده شده است که بر اساس آن در پایتخت واحد‌های کوچک احداث خواهد شد.
شعار سال :  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، دیروز یک سورپرایز خبری برای همه داشت: «طرح ساخت خانه‌های ۲۵ متری آماده شده است!» در حالی که وقتی چندی پیش معدود رسانه‌هایی اعلام کردند که «قرار است خانه‌های ۲۵متری در پایتخت ساخته شود تا دولت به زعم خود مشکلات پایتخت‌نشینان در زمینه مسکن را برطرف کند» وزارت راه و شهرسازی آن را تکذیب کرد!

شاید، چون این طرح در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفان متفاوتی یافت؛ مسئولان دولتی و مجلس‌نشین هم تمام قد دست به تکذیب زدند؛ اما دیروز با وجود تمام انتقادات و مخالفت‌ها از آماده شدن یک تفاهم‌نامه به تایید شهرداری تهران و وزارت کشور خبر داده شده است که بر اساس آن در پایتخت واحد‌های کوچک احداث خواهد شد.

به نظر می‌رسد در این باره باید شخص وزیر راه و شهرسازی و وزارتخانه متبوع وی پاسخگو باشند. اگر چنین طرحی مطرح نبوده پس خبری که منتشر شده چیست و اگر بوده چرا وزارت راه و شهرسازی تکذیب کرده است؟ این موضوع نشان می‌دهد وزیر راه و شهرسازی یا خلاف گویی کرده و یا بی‌اطلاع است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ۹۰ اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:۲۱۳۴۲۲۴ ،۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین